Անհատական ուսումնական պլան

Ուսումնական անհատական գրաֆիկ

Օրը սկսում եմ էլ․ փոստի, դպրոցի կայքերում և ենթակայքերում տեղադրված նյութերին ծանոթանալով, որից հետո կազմում եմ սեփական անհատական գրաֆիկը, որտեղ նշում եմ ինձ հանձնարարված նախագծերի նյութերի ստեղծումը, այնուհետև դրանց հրապարակումը իմ բլոգ։ 



Մասնակցություն «Ես եմ՝ շրջանավարտը»«Կրթամալիրի հրաշալիքները» նախագծերին, ֆոլկ բենդի առցանց փորձերին։ 

Երեկոյան ժամերին ունենում եմ առցանց անգլերենի դասավանդում՝ ընկեր Ջուլիի հետ։

Գրաֆիկի անպակաս բաղադրիչ է ինքնակրթությամբ զբաղվելը, որն իր մեջ ներառում է գրքերի ընթերցանությունն ու ֆիլմերի դիտումը։

Գրքացանկ


  1. «Հպարտություն և նախապաշարմունք» Ջեյն Օսթին
  2. «Պարոն Դալդրիի տարօրինակ ճամփորդությունը» Մարկ Լևի
  3. «Օրերի փրփուրը» Բորիս Վիան
  4. «Վերջին սերը Կոստանդնուպոլսում» Միլոռադ Պավիչ
  5. «Կանչիր ինձ քո անունով» Անդրե Ակիման

Ֆիլմացանկ


  1. « Թղթե տունը» սերիալ
  2. «Չերնոբիլ» սերիալ
  3. «Ջենթլմեններ» ֆիլմ
  4. «Երջանկության հետևից» ֆիլմ
  5. «Կյանքը՝ վարդագույնի մեջ» ֆիլմ
  6. «Մաքուր բանականության հավերժ փայլատակում» ֆիլմ
  7. «Դանքիրք» ֆիլմ
Փաստավավերագրական ֆիլմեր
  1. «Մեղրի հողը»
  2. «Ամերիկական գործարանը»
  3. «Կոսմոս»
  4. «Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի կարևոր դեպքերը»
Ինքնակրթության մաս է կազմում ինձ հետաքրքրող թեմաների ուսումնասիրությունը։
Դրանցից են՝ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը, Չերնոբիլի ատոմակայանի վթարը, Մեծամորի ատոմակայանը, մեր աստղային համակարգերի, գալակտիկայի և տիեզերքի վերաբերյալ նյութեր և այլն։

Комментарии