Կետադրություն

Սա շատ հին պատմություն էորը պատմել են մարդիկորոնց համար կարևոր էր իմաստությունը: Այն պատմում է չորս հարևան ընկերների մասինորոնք ուսանում էին այնպիսի վարպետների մոտ ևուսանելու ընթացքում հասել էին այնպիսի զարմանալի բարձունքներիոր նրանցից յուրաքանչյուրըվստահորեն կարող էր ասելոր հասել է իմացության գագաթնակետին։Այնպես պատահեցոր այս չորսըորոշեցին ճամփորդել և գործածել իրենց իմացությունըքանի որ ինչպես ասվում է «Արդյո՞ք հիմար չէնա ով ունի գիտելիքներ և դրանք չի օգտագործում»։Նրանք ճամփա ընկան միասինսակայն ի սկզբանեգիտեին և  նախապես էլ հայտնի էր,  որ ի տարբերություն երեք ընկերների,որոնք հմուտ էին և՛տեսության, և՛ իրագործման մեջչորրորդը գիտելիքներով թույլ էր, բայց ընբռնելու շնորհ ուներ։ Որոշժամանակ անց, երբ նրանք ավելի լավ ճանաչեցին  միմյանցերեք ընկերները զգացին, որ իրենցգործընկերը չունի համապատասխան որակներ և որոշեցին նրան տուն ուղարկել։ Երբ նա հրաժարվեցընկերները նրան ասացին դա հատուկ է այնպիսիններինինչպիսին դու ես անտարբեր առավելություններունեցող զարգացած  մարդկանց նկատմամբ և համարելով, որ դու նրանց հետ հավասար ես։ Բայցայնուամենայնիվ նրանք թույլատրեցին, որ նա հետևի իրենցթեպետ նրան դուրս մղեցին իրենցշրջապատից։ Ստացվեց այնպեսոր նրանք  ճանապարհին  ոսկորներ, և ինչ-որ կենդանու մասեր գտան։
-Ահա՛,-
 ասաց առաջինը,- իմ պատկերացմամբ այս կույտի մեջ  առյուծի կմախք և ոսկորներ են։
- Իսկ
 ե՛ս,- ասաց երկրորդը,- տիրապետում եմ այնպիսի գիտելիքների,որ կարող եմ այս կմախքի միջոցովվերականգնել առյուծի մարմինը։
- Դե
 իսկ ե՛ս,- ասաց երրորդը,- տիրապետում եմ այնպիսի արվեստի,որ կարող եմ վերադարձնել կյանքը։ Այնպես որ ես կարող եմ կենդանանցնել այս մարմինը։ 
Նրանք որոշեցին այդպես էլ վարվել ոսկորների կույտի հետ՝ կիրառել իրենց գիտելիքները։ Չորրորդըբռնելով նրանց ձեռքերըասաց հետևյալ խոսքերը- Թեև ես բավարար տաղանդ և ընդունակություն չունեմբայց այնուամենայնիվ ինչ-որ բան հասկանումեմ։ Սրանք իսկապես առյուծի մնացորդներ եննրան կյանքի կվերադարձնենքև նա մեզ տեղում կսպանի։
Բայց
 այն երեքը շատ էին ոգևորվել տեղում գործնական աշխատանք կատարելու հնարավորությունից։ Մի քանի րոպե անց նրանց դիմաց կանգնեց մի հսկակենդանի ու սոված առյուծ։ Մինչ այն երեքըզբաղված էին իրենց գործողություններովչորրոդը  բարձրացավ բարձր ծառի վրա։ Այնտեղից նատեսավթե ինչպես առյուծը հոշոտեց իր ուղեկիցներին և սլացավ դեպի անապատ։ Միակ փրկվածըծառից իջավ և ճիշտ համարեց վերադառնալ տուն։


Комментарии